پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:59 - 1395/07/05

بازدید نماینده مردم تبریز از شرکت کمپرسورسازی تبریز/تصاویر

بازدید مهندس محمد اسماعیل سعیدی از شرکت کمپرسورسازی تبریز جهت رسیدگی به مشکلات این شرکت انجام پذیرفت.

به گزارش کارگرآنلاین: مهندس سعیدی در حاشیه این بازدید به توانمند بودن این شرکت با سابقه اشاره نمود و به مسئولان استان و کشور تاکید کرد در تسریع روند پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش این شرکت که یکی از مشکلات به روز آن می باشد اقدام نمایند.
 نماینده مردم تبریز همچنین اظهار امیدواری کرد که با تغییرات چشمگیر و آگاهانه که توسط مدیرعامل پرتلاش این شرکت انجام شده است روز به روز پله های ترقی را پشت سر گذاشته و به روز های پر رونق خواهد رسید.


سعیدی گفت: با این روش کاری که مدیریت و کارکنان شرکت کمپرسورسازی سرلوحه خود قرار داده اند به زودی این شرکت به یکی از برند های بزرگ کشور که توانسته محصولات خود را به چند کشور دنیا صادر نماید معرفی می شود و این برای استان یک موفقیت چشمگیر حساب می شود.


مدیرعامل شرکت کمپرسورسازی تبریز نیز در این نشست صمیمی از حضور نماینده محترم تبریز در شرکت کمپرسورسازی تشکر کرد و گفت : ما روز به روز با همراهی کارکنان زحمت کش و دلسوز خود راه های پیشرفت را طی کرده و طی گذشت زمانی اندک با کمک مسئولین استانی و کشوری با قرارداد های تنظیم شده سود آور به روز های آرمانی خواهیم رسید.


آزرم همچنین از رویکرد و نگاه دلسوزانه مسئولین استان و کشور نسبت به شرکت کمپرسورسازی تبریز قدردانی نموده و از ایشان خواست که مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت را که با پرداخت وامی که در کارگروه ملی کشور تصویب شده است ، جهت تسریع در پرداخت رسیدگی نمایند که این شرکت سریعتر بتواند به جایگاه اصلی خود برسد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین